Bigbank käyttää evästeitä sivuillaan (cookies) käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Kun käytät tätä verkkosivua, hyväksyt evästeiden käytön. Tietoa evästeistä.
Sulje
Kauanko palautteesi käsittely kestää? Käsittelemme asiakkaidemme lähettämät palautteet 14 arkipäivän kuluessa. Muiden lähettämien palautteiden käsittely kestää enintään 30 arkipäivää.
Kuinka haluat meidän ottavan sinuun yhteyttä? Pyydämme ilmoittamaan tavan, joka sopii sinulle parhaiten (sähköpostitse tai puhelimitse).
Jos olet tyytymätön pankin antamaan ratkaisuun, voit ottaa yhteyttä seuraaviin ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin:
FINE- Vakuutus ja rahoitusneuvonta neuvoo pankkiasiakkaita ongelmatilanteissa ja selvittää heidän valitusasioitaan. Neuvontatoimiston yhteydessä toimii Pankkilautakunta, joka antaa ratkaisusuosituksia. On suositeltavaa kääntyä ensiksi FINE:n puoleen ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Lisätietoja osoitteesta www.fine.fi.
Kuluttajariitalautakunta voi antaa ratkaisusuosituksen kuluttajan ja elinkeinonharjoittajan välisestä erimielisyydestä, joka koskee rahoituspalvelua. Lisätietoja osoitteesta www.kuluttajariita.fi.
Bigbankin ratkaisuun tyytymätön asiakas voi aina viedä asiansa käräjäoikeuden ratkaistavaksi, jos erimielisyyttä ei ole saatu ratkaistuksi neuvotteluteitse tai käyttäen yllä mainittuja muutoksenhakukeinoja. Asiakas voi saattaa asian käräjäoikeuden ratkaistavaksi riippumatta siitä, onko hän käyttänyt edellä mainittuja muutoksenhakukeinoja. Lisätietoja osoitteesta www.oikeus.fi.